Polityka zwrotów i refundacji
Nasza polityka refundacji i zwrotów trwa 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować Ci pełnego zwrotu lub wymiany.
Aby móc dokonać zwrotu, produkt musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.
Kilka rodzajów towarów jest wyłączonych z możliwości zwrotu. Nie można zwracać towarów łatwo psujących się, takich jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma. Nie przyjmujemy również produktów, które są artykułami intymnymi lub sanitarnymi, materiałów niebezpiecznych lub łatwopalnych płynów lub gazów.
Dodatkowe przedmioty nie podlegające zwrotowi:
Karty podarunkowe
Oprogramowanie do pobrania
Niektóre produkty związane z ochroną zdrowia i pielęgnacją ciała.
Do dokonania zwrotu wymagany jest paragon lub dowód zakupu.
Prosimy nie odsyłać zakupionego towaru do producenta.
Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawany jest tylko częściowy zwrot pieniędzy:
Produkty z widocznymi śladami użytkowania.
Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje mu części z przyczyn nie wynikających z naszego błędu.
Każdy przedmiot, który został zwrócony po upływie 30 dni od daty dostawy.
Zwroty
Po otrzymaniu zwrotu i sprawdzeniu go, wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem o otrzymaniu zwróconego towaru. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu.
Jeśli zostaniesz zaakceptowany, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu określonej liczby dni.
Spóźnione lub brakujące zwroty
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z operatorem karty kredytowej, może to potrwać jakiś czas zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
Następnie skontaktuj się z bankiem. Często jest trochę czasu na przetworzenie, zanim zwrot zostanie zaksięgowany.
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem {email address}.
Artykuły z wyprzedaży
Zwrotowi podlegają tylko przedmioty w cenie regularnej. Artykuły z wyprzedaży nie mogą być zwrócone.
Wymiany
Wymieniamy przedmioty tylko wtedy, gdy są one wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam wiadomość e-mail na adres {email address} i wyślij swój przedmiot do: {adres fizyczny}.
Prezenty
Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent w momencie zakupu i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt na prezent w wysokości wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zostanie do Ciebie wysłany bon upominkowy.
Jeśli przedmiot nie był oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub osoba obdarowująca wysłała zamówienie do siebie, aby później przekazać je Tobie, wyślemy zwrot pieniędzy do osoby obdarowującej, która dowie się o Twoim zwrocie.
Wysyłka zwrotów
Aby zwrócić produkt, należy wysłać go pocztą na adres: {adres fizyczny}.
Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki w celu zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki są bezzwrotne. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od zwrotu.
W zależności od miejsca zamieszkania, czas, w jakim wymieniany produkt dotrze do Ciebie może być różny.
Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub zakup ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony produkt.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami pod adresem info@amor.pl w przypadku pytań dotyczących zwrotów i refundacji.